Monday, May 01, 2006

Blenheim Palace (300406)

不需要告訴我有多久沒更新我的BLOG...
這些照片是前幾天去布倫亨宮照的,來回車程大概坐了五個小時,實在是有點小累,但還算值得啦...除了宮內無法拍攝外(裡面的長形藏書廊及交誼廳蠻美的)。

Photobucket - Video and Image Hosting
東門上的裝飾

Photobucket - Video and Image Hosting 大廳門口

Photobucket - Video and Image Hosting 布倫亨宮西側

Photobucket - Video and Image Hosting 水平臺庭園

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting
不太相干的一大片花

Photobucket - Video and Image Hosting 小團體照...(蛙喜鬥邱第一诶,那個戴墨鏡的阿伯,不要裝酷,明明是最搞笑的...)

Photobucket - Video and Image Hosting
騎士的表演

17 Comments:

Blogger Taipeikid said...

我時在是搞不懂為什麼有兩張照片那麼小???
搞不定啊...

1:28 AM  
Anonymous Anonymous said...

耶...搶頭香搶頭香~
看來大家來到這片草坪都玩得挺開心的嘛...

11:39 AM  
Blogger kaya said...

還真難得…看到有更新都快。嚇。死。了。 ^^"
不過…你那大小不依,還是快修一修吧!?

1:24 PM  
Anonymous Anonymous said...

終於更新了+1

2:57 PM  
Blogger Taipeikid said...

哇...
連布大師都來啦...

七分
你的後仰骨折照趕快貼喔...

家亞
沒辦法解決不了...

小布
橋排練的如何?
何時下戰來???
我跟馬克隨時歡迎你門來挑戰啦...

4:54 PM  
Anonymous Anonymous said...

以前的人真的穿這樣騎馬一ㄡ

Ivy @ I believe design

不用跟我說我在打廣告,我還要借你的地盤跟老朋友打招呼,呵呵,不嗯工,好久不見......(應該沒認錯人吧!)

8:54 AM  
Blogger Taipeikid said...

應該是要打仗的時候才這樣穿吧...
哇災啦
哇悉廖大衛啦
你應該是沒認錯人啦...

1:01 AM  
Anonymous Anonymous said...

david, Ivy是在跟我打招呼吧!
Ivy, 好久不見,你應該就是那個在諾丁翰的Ivy吧?
brian

9:38 PM  
Anonymous Anonymous said...

是的 布大師 我是那個Ivy

David, 打仗穿這樣看的清楚嗎?

11:17 PM  
Blogger kaya said...

哇~~又好久囉!!!
我要看菜鳥捍麵皮的照片啦~~~
不給看就...............................................就................就一直吵一直吵 ^_^

11:03 PM  
Blogger Taipeikid said...

KAYA

哩喜摩困霸喔
那天我又沒照相
只有你在照
我那來的桿麵皮的照片?

每次出門記的要吃藥喔...乖...

10:25 AM  
Anonymous Anonymous said...

素水~~?素水在呼叫我打橋牌!!!
要是讓我跟大衛金鋼合體的話,
可以說是攻無不克 無堅不摧啦!!

6:28 PM  
Blogger Taipeikid said...

是素水嗎
不是喜向嗎?
馬克
對新的牌友要禮讓一下
別把人嚇跑了...

6:40 PM  
Anonymous Anonymous said...

我嚐試留言,進不去 看看囉,你好哇 和果子

2:41 PM  
Blogger Almond said...

Such beautiful pictures and beautiful places! Especially the group shot! Very clear!

4:19 AM  
Anonymous Anonymous said...

When I was checking out blogs I found yours. It was not exactly what I was looking for but I thought it was quite interesting. I think that is why I enjoy looking at different blogs. You never know what you will find.


Sincerely,
internet safety tips

8:33 PM  
Anonymous Anonymous said...

Did you Know...............
1 out of 5 kids has been sexually solicited online (NOT JUST GIRLS).
1 out of 4 kids has been sent a picture of naked people or people having sex online.
That May 21, 2002 there was the first death of a child linked directly to an Internet Predator?
My site www.internetkidsafety.webmenues.com has more articles on internet child safety .
Please visit internet child safety

7:24 AM  

Post a Comment

<< Home